Puchar 1v1 Regulamin

ZAŁOŻENIA OGÓLNE

1.1 Rozgrywki będą prowadzone w systemie pucharowym.

USTAWIENIA MECZÓW

2.1 Mecze będą rozgrywane w formacie 1v1.
2.2 Dozwolone boisko – Small.
2.3 Dozwolona piłka – Normal 01 lub inna za porozumieniem obu stron (nie licząc fire ball).
2.4 Rozgrywamy dwie połowy, do 8 goli każda.
2.5 Jeżeli po zakończeniu regulaminowego czasu zawodów jest rezultat remisowy trzeba rozegrać dogrywkę (2×2 gole), a jeśli ona nie przyniesie rozstrzygnięcia to gramy do strzelenia jednej bramki (złoty gol).
2.6 Gracze sami umawiają się na mecze we wskazanym terminie.
2.7 W przypadku jakichkolwiek problemów podczas umawiania meczów (np. brak odpowiedzi przez dłuższy czas) należy poinformować organizatora.
2.8 Wyniki spotkań w postaci zdjęć statystyk końcowych lub nagrań wysyłamy na grupę na steam.
2.9 W przypadku nieotrzymania zdjęcia lub nagrania z jakiegoś meczu – uznajemy, że mecz się nie odbył.
2.10 Mecze rozgrywamy u siebie i na wyjeździe lub za zgodą obu stron na hoście neutralnym bądź jednej z drużyn.
2.11 Spóźnienie na umówiony mecz obowiązuje do 15 minut, po 15 minutach zawodnik, który czeka na przeciwnika może ubiegać się o walkowera.
2.12 Jeśli gracz nie może zjawić się na umówionym wcześniej meczu to zmiana terminu zależy tylko od dobrej woli przeciwnika.
2.13 Kara weryfikacji zawodów jako walkower oznacza weryfikację wyniku meczu na 0:10 na niekorzyść ukaranego zawodnika.
2.14 Jeżeli różnica goli na koniec meczu jest równa bądź wyższa niż 10 na niekorzyść ukaranego zawodnika, wówczas utrzymywany jest w mocy rzeczywisty wynik meczu.

PRZEBIEG MECZÓW

3.1 Jeżeli po rozpoczęciu meczu widać wyraźnie, że któryś z zawodników jest nieaktywny, wtedy taki mecz należy zrestartować.
3.2 Rozpoczęcie spotkania (determinuje je pierwsze kilkanaście sekund gry) jest równoznaczne ze zgodą na rozegranie go na danym serwerze. Wtedy tylko od dobrej woli drugiego gracza zależy, czy przychyli się do twojej prośby o przerwanie/zmianę serwera. Jeżeli nie wyrazi zgody, taki mecz musi być kontynuowany. Wyjście zawodnika w takiej sytuacji, będzie traktowane jako ucieczka.
3.3 Wyjście gracza w trakcie meczu i brak jego powrotu w przeciągu 5 minut, traktowane jest jako ucieczka.
3.4 Możliwa jest oczywiście zgoda drugiego gracza na dogranie reszty takiego spotkania w innym terminie.
3.5 Pauzę możemy włączyć tylko podczas przerwy w grze (bramka).
3.6 Maksymalna długość pauzy jest nieokreślona, jednak gdy przeciwnik wyraźnie ją przedłuża, gracz może domagać się o wyłączenie pauzy (około 5 minut).
3.7 Wznawiamy grę tylko wtedy, gdy przeciwnik jest gotowy.
3.8 Podczas trwania meczu nie piszemy na czacie.
3.9 Gracz, którego nick, pod jakim występuje w meczu, różni się od tego, który widnieje w zapisach, jest uznany za nieuprawnionego do gry.
3.10 W czasie trwania spotkania jest zakaz używania tzw. “skinów”, numery na krążku są dozwolone.

POZOSTAŁE

4.1 Wszelkie próby oszustwa po wykryciu będą surowo karane.
4.2 W przypadku zmiany “nicku” w porównaniu do poprzednich rozgrywek organizowanych przez HGL, gracz który “nick” zmienił lub kapitan jego drużyny zobowiązany jest do poinformowania organizatorów o tej zmianie. W przypadku braku takiej informacji, ukarany może zostać zarówno dany gracz, jak i jego kapitan.
4.3 Obraza administratorów ligi będzie traktowana bardzo surowo.
4.4 Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania.
4.5 Zastrzegamy sobie prawo do zmian w regulaminie w każdym momencie trwania ligi.
4.6 Ostateczny głos w każdej sytuacji zawsze będzie należał do organizatorów.