Regulamin World Cup/Euro

Ogólne

1.1 Rozgrywki będą prowadzone w dwóch fazach , pierwsza faza składa się z 2 grup a następnie 2 najlepsze zespoły z grup awansują do półfinałów 
1.2 O kolejności w tabeli decydować będzie odpowiednio: liczba zdobytych punktów, bilans bramek, strzelone bramki, mecze bezpośrednie.
1.3 Każdy gracz z drużyny musi zagrać minimum 12 minut w turnieju do końca fazy grupowej, przy czym może opuścić maksymalnie jeden mecz swojej reprezentacji, w przeciwnym wypadku ta zasada nie obowiązuje.
1.4 Gracz który zapisując się na swojej nominalnej pozycji tzn. na której grał podczas ostatniej ligi  zająłby miejsce w 1 koszyku podczas losowania, lecz na losowanie zmienia swoją pozycje np. GK z 1 koszyka zapisuje sie na DEF, nie może grać na swojej nominalnej pozycji.

Rozgrywanie meczów

2.1 Mecze będą rozgrywane w formacie 3v3.
2.2 Dozwolone boisko – Big.
2.3 Dozwolona piłka – Normal 01 lub inna za porozumieniem obu stron (nie licząc fire ball).
2.4 Długość jednej połowy to 8 minut, a całego meczu 16 w fazie grupowej. W fazie pucharowej gramy w formacie 2×10 minut.
2.5 Godziny i daty meczów są z góry ustalone, w razie potrzeby zmiany daty, konieczna jest konsultacja z organizatorem.
2.6 Nagrane mecze wysyłamy na Discord HEAD GOAL.
2.7 W przypadku nieotrzymania nagrania z jakiegoś meczu możemy uznać że mecz się nie odbył.
2.8 Mecze rozgrywamy na neutralnym hoście, lub za zgodą obu drużyn, na hoście nieneutralnym.
2.9 Spóźnienie na umówiony mecz obowiązuje do 20 minut, po 20 minutach drużyna, która czeka na przeciwników może ubiegać się o walkowera.
2.10 Jeśli drużyna nie może zjawić się na umówionym wcześniej meczu to zmiana terminu zależy tylko od dobrej woli przeciwników.
2.11 Kara weryfikacji zawodów jako walkower oznacza weryfikację wyniku meczu na 0:10 na niekorzyść ukaranego klubu.
2.12 Jeżeli różnica goli na koniec meczu jest równa bądź wyższa niż 10 na niekorzyść ukaranego klubu, wówczas utrzymywany jest w mocy rzeczywisty wynik meczu.

2.14 Zawodnicy drużyny przeciwnej nie są zobowiązani do grania na hoście drużyny przeciwnej, jeżeli ping któregoś z zawodników wynosi ponad 80 i jest to wina hosta.

2.15 W World Cup odbywa się mecz o 3 miejsce w którym wystąpią przegrani z obu półfinałów.

Przebieg meczów

3.1 Jeżeli po rozpoczęciu meczu widać wyraźnie, że któryś z zawodników jest nieaktywny, wtedy taki mecz należy zrestartować.
3.2 Rozpoczęcie spotkania (determinuje je pierwsze kilkanaście sekund gry) jest równoznaczne ze zgodą na rozegranie go na danym serwerze. Wtedy tylko od dobrej woli drugiej drużyny zależy, czy przychyli się do waszej prośby o przerwanie/zmianę serwera. Jeżeli nie wyrazi zgody, taki mecz musi być kontynuowany. Wyjście zawodników w takiej sytuacji, będzie traktowane jako ucieczka.
3.3 Wyjście gracza w trakcie meczu i brak jego powrotu w przeciągu 5 minut, traktowane jest jako ucieczka.
3.4 Możliwa jest oczywiście zgoda drużyny przeciwnej na dogranie reszty takiego spotkania w innym terminie.
3.5 Pauzę możemy włączyć tylko podczas przerwy w grze (bramka).
3.6 Maksymalna długość pauzy jest nieokreślona, jednak gdy przeciwnicy wyraźnie ją przedłużają, kapitan drugiej drużyny może domagać się o wyłączenie pauzy (około 5 minut).
3.7 Wznawiamy grę tylko wtedy, gdy wszyscy gracze są gotowi.
3.8 Podczas trwania meczu nie piszemy na czacie lecz po przerwie między bramką a po rozpoczęciem gry można wymienić się kilkoma słowami.
Reszta

4.1 Najważniejszą osobą w klubie jest kapitan i to on powinien decydować o wszelkich decyzjach (np. czy jego drużyna zgadza się zagrać na danym serwerze).
4.2 Wszelkie próby oszustwa po wykryciu będą surowo karane.
4.3 W przypadku zmiany “nicku” w porównaniu do poprzednich rozgrywek organizowanych przez HGL, gracz który “nick” zmienił lub kapitan jego drużyny zobowiązany jest do poinformowania organizatorów o tej zmianie. W przypadku braku takiej informacji, ukarany może zostać zarówno dany gracz, jak i jego kapitan.
4.4 Obraza administratorów  będzie traktowana bardzo surowo.
4.5 Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania.
4.6 Zastrzegamy sobie prawo do zmian w regulaminie w każdym momencie trwania ligi.
4.7 Ostateczny głos w każdej sytuacji zawsze będzie należał do organizatorów.