HG Supercup 3v3

ZAŁOŻENIA OGÓLNE

1.1 W rozgrywkach o Superpuchar bierze udział Mistrz Ligi oraz Zdobywca Pucharu z ostatniego sezonu.
1.2 W sytuacji, gdy ten sam klub sięgnie po mistrzostwo i Puchar, jego rywalem w meczu o trofeum będzie druga drużyna ligi.
1.3 Drużyna może dokonać transferu przed meczem, według zasad ligowych.

USTAWIENIA MECZU

2.1 Mecz będzie rozgrywany w formacie 3v3.
2.2 Dozwolone boisko – Big.
2.3 Dozwolona piłka – Normal 01 lub inna za porozumieniem obu stron (nie licząc fire ball).
2.4 Długość jednej połowy to 10 minut, a całego meczu 20.
2.5 Jeżeli po zakończeniu regulaminowego czasu zawodów jest rezultat remisowy, gramy dogrywkę 2×3 minuty, a jeśli ta nie przyniesie skutku, gramy do strzelenia jednej bramki (złoty gol).
2.6 Kapitanowie drużyn sami umawiają się na mecz we wskazanym terminie.
2.7 Wyniki spotkań w postaci zdjęć statystyk końcowych lub nagrań wysyłamy na grupę na steam.
2.8 W przypadku nieotrzymania zdjęcia lub nagrania z jakiegoś meczu – uznajemy, że mecz się nie odbył.
2.9 Mecz rozgrywamy u siebie i na wyjeździe lub za zgodą obu stron na hoście neutralnym bądź jednej z drużyn.
2.10 Spóźnienie na umówiony mecz obowiązuje do 25 minut, po 25 minutach drużyna, która czeka na przeciwników może ubiegać się o walkowera.
2.11 Jeśli drużyna nie może zjawić się na umówionym wcześniej meczu to zmiana terminu zależy tylko od dobrej woli przeciwników.
2.12 Obecność/nieobecność na meczu należy potwierdzić najpóźniej 6 godzin przed rozpoczęciem spotkania. W innym przypadku, drużyna może ubiegać się o walkowera w razie nieobecności drużyny przeciwnej.
2.13 Kara weryfikacji zawodów jako walkower oznacza weryfikację wyniku meczu na 0:10 na niekorzyść ukaranego klubu.
2.14 Jeżeli różnica goli na koniec meczu jest równa bądź wyższa niż 10 na niekorzyść ukaranego klubu, wówczas utrzymywany jest w mocy rzeczywisty wynik meczu.

PRZEBIEG MECZU

3.1 Jeżeli po rozpoczęciu meczu widać wyraźnie, że któryś z zawodników jest nieaktywny, wtedy taki mecz należy zrestartować.
3.2 Rozpoczęcie spotkania (determinuje je pierwsze kilkanaście sekund gry) jest równoznaczne ze zgodą na rozegranie go na danym serwerze. Wtedy tylko od dobrej woli drugiej drużyny zależy, czy przychyli się do waszej prośby o przerwanie/zmianę serwera. Jeżeli nie wyrazi zgody, taki mecz musi być kontynuowany. Wyjście zawodników w takiej sytuacji, będzie traktowane jako ucieczka.
3.3 Wyjście gracza w trakcie meczu i brak jego powrotu w przeciągu 5 minut, traktowane jest jako ucieczka.
3.4 Możliwa jest oczywiście zgoda drużyny przeciwnej na dogranie reszty takiego spotkania w innym terminie.
3.5 Pauzę możemy włączyć tylko podczas przerwy w grze (bramka).
3.6 Maksymalna długość jednej pauzy to 5 minut.
3.7 W trakcie meczu możliwa jest zmiana zawodnika w swojej drużynie, ale dozwolona jest ona tylko w trakcie pauzy lub gdy wyrzuci jednego gracza z gry, wtedy możliwe jest wprowadzenie zawodnika poza pauzą. Punkt ten jednak nie powinien być nadużywany.
3.8 Wznawiamy grę tylko wtedy, gdy wszyscy gracze są gotowi.
3.9 Podczas trwania meczu nie piszemy na czacie.
3.10 W czasie trwania spotkania jest zakaz używania tzw. “skinów”, numery na krążku są dozwolone.
3.11 “Admina” w trakcie spotkania może mieć tylko kapitan drużyny i osoba wskazana przez niego przed sezonem (czyt. 3.14). Jeśli kapitana nie ma na meczu, admina może mieć także inny zawodnik jego zespołu.
3.12 Przed pierwszym meczem sezonu, kapitan danej drużyny może na grupie kapitanów na Steam wskazać jedną osobę spoza klubu, która będzie miała uprawnienia kapitana na meczach danej drużyny. Przejmuje ona wówczas obowiązki kapitana drużyny w trakcie meczów. Za czyny łamiące regulamin osoby spoza drużyny pełniącej funkcję kapitana w trakcie meczu odpowiada także prawdziwy kapitan.
3.13 Osoba spoza klubu mająca uprawnienia kapitana nie może pełnić tej funkcji, gdy gra w przeciwnej drużynie.
3.14 Gracz, którego nick, pod jakim występuje w meczu, różni się od tego, który widnieje w zapisach, jest uznany za nieuprawnionego do gry. Drużynie, w której gra taki zawodnik, grozi walkower po wcześniejszym zgłoszeniu kapitana drużyny przeciwnej. Kara może być inna niż walkower w specjalnych przypadkach (na przykład, gdy nick różni się bardzo niewiele), wtedy decyzja o karze wydawana jest przez zespół organizatorów.

POZOSTAŁE

4.1 Najważniejszą osobą w klubie jest kapitan i to on powinien decydować o wszelkich decyzjach (np. czy jego drużyna zgadza się zagrać na danym serwerze).
4.2
 Wszelkie próby oszustwa po wykryciu będą surowo karane.
4.3 Obraza administratorów będzie traktowana bardzo surowo.
4.4 Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania.
4.5 Zastrzegamy sobie prawo do zmian w regulaminie w dowolnym momencie.
4.6 Ostateczny głos w każdej sytuacji zawsze będzie należał do organizatorów.