Regulamin Territorial Cup

ZAŁOŻENIA OGÓLNE

1.1 W zapisach gracz musi napisać swój nick oraz województwo, w którym mieszka, lub poza krajem, jeśli mieszka poza granicami Polski.
1.2
Podanie fałszywego województwa grozi karą indywidualną i nie dopuszczeniem do turnieju.
1.3
Gracze zostaną przydzieleni do drużyn swoich województw lub drużyny zagranicznej.
1.4
Jeśli liczba graczy z danego województwa będzie powyżej 6, województwo może być podzielone na dwie drużyny.
1.5
Jeśli któreś z województw nie będzie miało minimum 4 graczy, pozostali gracze zostaną przeniesieni do innego województwa.
1.6 Jeśli żaden z zawodników z danego województwa nie zgłosi chęci bycia kapitanem, organizacja może sama wybrać kapitana z danego województwa. Dany gracz musi wówczas zaakceptować tę rolę.
1.7 Rozgrywki będą prowadzone w systemie grupa + puchar.
1.8 Grupy mogą mieć maksymalnie 5 drużyn, ich liczba i ilość drużyn z niej awansujących może być zmienna co turniej w zależności od liczby uczestniczących zespołów.
1.9 W przypadku, gdy dwie drużyny mają tyle samo punktów, o kolejności w tabeli decyduje w odpowiedniej kolejności: Różnica wygranych/przegranych setów, Liczba wygranych setów, Różnica strzelonych/straconych bramek, Liczba strzelonych goli.
1.10 Organizacja może nie dopuścić do gry któregoś z zapisanych graczy, jeśli jest nałożona na niego kara lub organizacja ma do niego inne zarzuty.
1.11 Pucharowa drabinka i grupy zostaną wylosowane.
1.12 Zapisanie się do turnieju jest równoznaczne z zaakceptowaniem jej regulaminu
1.13 Każdy gracz z drużyny musi zagrać minimum 8 minut tj. połowa meczu do ćwierćfinałów włącznie, chyba ze nie zjawił się na zadnym meczu swojej reprezentacji ,wtedy zasada ta nie obowiązuje

USTAWIENIA MECZÓW

2.1 Mecze będą rozgrywane w formacie “best of 3” (do dwóch wygranych setów) w grupach i “best of 5” (do trzech wygranych setów) w fazie pucharowej.
2.2 Dozwolona piłka – Normal 01 lub inna za porozumieniem obu stron.
2.3 Kapitanowie drużyn sami umawiają się na mecze we wskazanym terminie.
2.4 W przypadku jakichkolwiek problemów podczas umawiania meczów (np. brak odpowiedzi przez dłuższy czas) należy poinformować organizatora.
2.5 Wyniki wszystkich setów w postaci nagrań wysyłamy na grupę na discordzie lub discorda któregoś z organizatorów.
2.6 W przypadku braku nagrania z jakiegoś meczu – uznajemy, że mecz się nie odbył.
2.7 Mecze rozgrywamy na hoście neutralnym lub za zgodą obu kapitanów na hoście jednej z drużyn.
2.8 Spóźnienie na umówiony mecz obowiązuje do 15 minut, po 15 minutach drużyna, która czeka na przeciwników może ubiegać się o walkowera.
2.9 Jeśli drużyna nie może zjawić się na umówionym wcześniej meczu to zmiana terminu zależy tylko od dobrej woli przeciwników.
2.10 Kara weryfikacji zawodów jako walkower oznacza weryfikację wyniku meczu na 0:3 (lub 0:4 w fazie pucharowej) na niekorzyść ukaranego klubu.
2.11 Jeśli ping u zawodnika jednej z drużyn wynosi ponad 80 i jest to winą hosta (zawodnik nie ma lagów na innych serwerach), to drużyna ta nie musi zgadzać się na granie na danym hoście. Dowodem są screeny pokazujące pasek zadań i ping gracza.

USTAWIENIA 1. SETA (1. i 2. seta w fazie pucharowej)

3.1 Pierwszy set rozgrywany jest w formacie 3v3.
3.2 Długość seta to 10 minut.
3.3 Dozwolone boisko – Big.
3.4 W przypadku remisu, gramy razem z “Overtime”, czyli do złotego gola.
3.5 Pauzę możemy włączyć tylko podczas przerwy w grze (bramka), maksymalnie każda z drużyn ma trzy pauzy w pierwszym secie.

USTAWIENIA 2. SETA (3. i 4. seta w fazie pucharowej)

4.1 Drugi set rozgrywany jest w formacie 2v2.
4.2 Długość seta to 6 minut.
4.3 Dozwolone boisko – Big.
4.4 W przypadku remisu, gramy razem z “Overtime”, czyli do złotego gola.
4.5 Pauzę możemy włączyć tylko podczas przerwy w grze (bramka), maksymalnie każda z drużyn ma dwie pauzy w drugim secie.

USTAWIENIA 3. SETA (5. seta w fazie pucharowej)

5.1 Trzeci set rozgrywany jest tylko jeśli dwa pierwsze nie przyniosły skutku (nie zostały wygrane przez tą samą drużynę).
5.2 Trzeci set rozgrywany jest w formacie 1v1.
5.3 Długość seta to 3 minuty.
5.4 Dozwolone boisko – Classic.
5.5 W przypadku remisu, gramy razem z “Overtime”, czyli do złotego gola.
5.6 Pauzę możemy włączyć tylko podczas przerwy w grze (bramka), maksymalnie każda z drużyn ma jedną pauzę w trzecim secie.

PRZEBIEG MECZÓW

6.1 Jeżeli po rozpoczęciu seta widać wyraźnie, że któryś z zawodników jest nieaktywny, wtedy taki set należy zrestartować.
6.2 Rozpoczęcie spotkania (determinuje je pierwsze kilkanaście sekund gry) jest równoznaczne ze zgodą na rozegranie go na danym serwerze. Wtedy tylko od dobrej woli drugiej drużyny zależy, czy przychyli się do waszej prośby o przerwanie/zmianę serwera. Jeżeli nie wyrazi zgody, taki mecz musi być kontynuowany. Wyjście zawodników w takiej sytuacji, będzie traktowane jako ucieczka.
6.3 Wyjście gracza w trakcie meczu i brak jego powrotu w przeciągu 5 minut, traktowane jest jako ucieczka.
6.4 Możliwa jest oczywiście zgoda drużyny przeciwnej na dogranie reszty takiego spotkania w innym terminie.
6.5 Maksymalna długość pauzy jest nieokreślona, jednak gdy przeciwnicy wyraźnie ją przedłużają, kapitan drugiej drużyny może domagać się o wyłączenie pauzy (około 5 minut).
6.6 Wznawiamy grę tylko wtedy, gdy wszyscy gracze są gotowi.
6.7 Podczas trwania meczu nie piszemy na czacie ogólnym.
6.8 Gracz, którego nick, pod jakim występuje w meczu, różni się od tego, który widnieje w zapisach, jest uznany za nieuprawnionego do gry. Drużynie, w której gra taki zawodnik, grozi walkower po wcześniejszym zgłoszeniu kapitana drużyny przeciwnej.

POZOSTAŁE

7.1 Najważniejszą osobą w klubie jest kapitan i to on powinien decydować o wszelkich decyzjach (np. czy jego drużyna zgadza się zagrać na danym serwerze).
7.2
 Wszelkie próby oszustwa po wykryciu będą surowo karane.
7.3 W przypadku zmiany “nicku” w porównaniu do poprzednich rozgrywek organizowanych przez HGL, gracz który “nick” zmienił lub kapitan jego drużyny zobowiązany jest do poinformowania organizatorów o tej zmianie. W przypadku braku takiej informacji, ukarany może zostać zarówno dany gracz, jak i jego kapitan.
7.4 Obraza administratorów ligi będzie traktowana bardzo surowo.
7.5 Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania.
7.6 Zastrzegamy sobie prawo do zmian w regulaminie w każdym momencie trwania ligi.
7.7 Ostateczny głos w każdej sytuacji zawsze będzie należał do organizatorów.